YOOO

its raining man.

fan jag som tänkt promenera till jobbet.
Skriver numera en träningsdagbok som får mig att vilja träna hur mycket som helst, för att de ska se bra ut på pappret;), det motiverar mig sjukt mycket.
Har redan hunnit promenera och kört två core pass denna veckan. men idag verkar det som att kroppen får vila istället.
Kör ett hårt pass på friskis i morgon istället.

Nu har jag ännu ett gröt tips här till er, istället för att koka ägget och äta brevid, släng i det i gröten!!!
Blanda ner ett ägg i gröten medans den kokar och rör om ordentligt, gröten blir MYCKET krämigare och godare, samtidigt som ni får i er extra protein och gröten mättar mer! HALLELUJAAAAH


Ett annat típs är tidningar.
LÄS er fram, kolla träningsbloggar och saiter för att lära er.
I början va jag en sån som hade mina egna sätt liksom, trodde mig veta rätt. Men oftast är det bara för att man egentligen inte vill veta sanningen!, haha.
Men det kommer bli mycket roligare och enklare att träna och gå ner i vikt om man känner att man vet vad man håller på  med!

Imorgon ska jag tex baka bröd ur en GI kokbok jag köpt ( fått dille på kokböcker ) ska bli spännande!


Kom igen nu alla soffliggare, jag vet, de regnar ute och man vill gärna ta tag i livet i morgon, men det väntar inte.
Släng i dig lite ägg-gröt och dra iväg på en löp runda eller ett pass så kan du slappa sen, som belöning!


PÖSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0