where did i left the real me?

Tappade bort mitt självförtroende någonstans igår när jag fick min studie plan inför hösten.
Helt plötsligt kändes allt För verkligt och ångesten kröp på som alltid när jag ska göra någnting för första gången.
Mitt självförtroende springer helt enkelt och gömmer sig and its nowhere to be found.

Kommer jag klara en utbildning och framför allt, kan jag tillräckligt mycket om någonting för att lära ut till andra?
Kommer dom lita på mina ord? kommer jag få jobb eller kommer jag få höra " i told you so" av alla som inte tyckte att denna utbildningen var ett bra val?
Fuck.

Depp inlägg, men de behövs idag.
Det ös regnar ute, jag har varit nere/trött i flera dagar och inte direkt rört på mig as mycket.
Känner mig värdelös.
Haha pity

VARFÖR händer alltid detta mig när jag hamnar inför någonting där jag måste spela på mig själv?
Varför tänker jag alltid negativt, har jag inga höga tankar om mig själv alls?
blabla "ingen kommer gilla mig" " jag kommer aldrig klara detta " sämst blablabl ligger med ångest om nättrena och kan inte sova, förlorar min livsglädje och den där GNISTAN som fick mig att söka från första början.

SKÄRP DIG FANNY, klart som fan att du aldrig klarar detta med en inställlning som en självmordsbombare?

Innerst inne vet jag att när jag väl kommer in  i utbildningen så kommer jag ge gärnet, och även efteråt när det gäller att söka jobb, har redan lagt upp en plan och har massor av ideer.

Det är bara nu som jag behöver gråta ut och rensa bland all rädsla och ångest.
Det kommer gå bra och jag kommer lyckas.

Tack hej leverpastej


Kommentarer
Postat av: mariafiapärsson

Det kommer gå fint fanny! Det kommer gå bättre än fint! Fantastiskt! Precis som du! Ska intala dig det imorgon när vi ses. puss

2011-09-21 @ 19:58:04
Postat av: Johanna

Åh men jo, klart du kommer fixa detta Fanny!! Det kommer passa dig perfekt, tveka inte :) Jag tror på dig!! <3

2011-09-21 @ 20:32:23
URL: http://finest.se/johannakarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0