vad händer med mig?

Alltså, alla som känner mig vet att jag är mer intresserad av snygga tjejer än snygga killar.
Kan sitta och stirra på bilder på snygga tjejer i evigheter, timmar dagar you name it.
Blir liksom fascinerad av coola, snygga, vackra tjejer.
Killar är inte lika intressanta, mycket pågrund av att jag anser mig ha den vackraste snyggaste, mest intressanta killen , men mäns utseende har helt enkelt inte intresserat mig på det sättet.

Oftast så fastnar jag framför väldigt exotiska kvinnor/ tjejer med ett lite alviskt/annorlunda utseende som inte ser ut som alla andra.

MEN nu sitter jag här helt förvånad över att jag sitter och stirrar på MARIE SERNERHOLT?? Tycker att hon är jätte vacker? eller? vet inte varför, hon är rätt random men lite förtrollande sådär? eller? jag vet inte. ingen tjej jag skulle titta på annars. Kanske bara är idag?

haha




Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0