Till Min Sara

Härom Dagen gick jag och min mor en Vandring för barncancer fonden vid namn Tappa Vandringen.
Den Tog två och en halv timme då den var 1,6 Mil lång, genom skog upp,ner upp ner hit dit blablabla

Jag har länge haft ont i mina höfter när jag promenerat men det är ändå så att jag kan gå utan större problem och tänkte därför att jag skulle klara av ett lopp som detta.

Att det kallades Vandring fanns inte i vår värld utan vi Powerwalkade runt hela varvet och jag sprang sista biten så jag inte kunde gå eftersom höfterna hade iprincip lagt av efter halva varvet och det var lättare att springa då man inte la så mycket tyngd på dom.

Efter varvet hade jag jätte ont i höfterna men gick ändå ut och dansade, på kvällen. Och sisådär runt midnatt la ena höften av helt och jag kunde inte ens stötta på höften alls.

Så igår morse tog jag taxin ner till läkaren som gissade sig till överansträngning och inflammation i höftleden, vilket resulterade i kryckor och as starka voltaren tabletter samt inget jobb eller promenad på en vecka.

Känner inte att jag har as mycket insperation.
Känns surt just denna veckan då jag har jätte mycket planerat, samt en liten hemlis som kanske kommer bli av på fredag.
Kan knappt röra mig då varje rörelse typ involverar höfterna.
haha men men
får se de positiva i det hela, jag har MASSOR av tid att titta på Tv, och äta.


Älskar min fina vän sara, Min allra bästa vän. Vi har alltid sjukt kul och jag kan öppna mig helt för henne,
Tack för att du finns

Här är bilderna från lördags kvällen:






gå in på saras blogg för fler bilder : www.journal.devote.se


Och denna bilden är till Sara:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad händer på fredag???????? Asa nyfiken! Du e för snäll :) looove you to! Krya på dig och btw snygga kryckor ;)

2011-09-26 @ 18:16:49
URL: http://journal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0