Sunday morning

Jag älskar söndagar.
Går alltid upp tidigt( även när jag inte jobbar) och lagar en go fukost.
Måste gå upp tidigt för annars tänker jag att jag inte kommer orka upp i morgon.
Igår hade vi en jätte mysig dag och kväll  som pryddes av UNDERBART väder då jag och Jacob var nere i kungälv och åt lunch och sedan satte oss vid älven en lång stund och bara pratade:) Sen kom Sara och Niklas och sedan mathias och Isabelle hem till oss och jag lagade middag och sen kollade vi på film med massa gott:)

Har blivit en lugn helg för min del, mkt pga pengar och min höft. haha
Men idag är sista dagen jag ska vila (enligt doktorn) så ska jag trappa upp träningen lite succesivt närsta vecka igen.
Hoppas att jag får jobba mycket med.

Ser även fram emot att gå på kör på torsdag, använda mina stäm band lite, samt träffa alla fina kör vänner! Saknar dom.
Ne nu ska jag snart göra mig en god frukost tillsammans med ´min underbara sambo så får vi se var denna söndagen bär óss:)

 Pussss

två bilder från helgen.
(tshirten köpte jag och sara osss varsinn för en ynka 20a;)


Kommentarer
Postat av: isabelle

:)

2011-10-02 @ 22:09:01
URL: http://isabellesorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0