När kroppen säger nej.

Idag kände jag redan i morse att min kropp var helt slut.
Jag hade svårt att öppna ögonen och väldigt svårt att slita mig från kudden när klockan ringde.
Har i två dagar knappt hört klockan för jag sovit så tungt, vilket jag tar som ett tecken på att man behöver sova. ( jag vaknar av minsta lilla annars)
Så idag när jag kommit hem och kände hur trött jag egentligen var och mådde illa vid minsta ansträngning insåg jag att det är nog ingen ide att träna idag.
Försöker lära mig att lyssna på min kropp, och när den säger nej så är det dags att lyssna på den istället för på min vilja att bli super fit! haha
Men tröstar mig med uttrycket att vila bygger upp och träning bryter ner:)

Så idag ska jag ta hand om mig själv, Sy lite, kika här och vila samt umgås med min fina Sambo.

Imorgon är jag förhoppningsvis på´t igen och ska träna efter jobbet förhoppningsvis med extra mycket energi:)



fräääsch

Kommentarer
Postat av: linda

Hoppas du mår bättre snart! :)

2011-10-11 @ 18:35:35
URL: http://www.lindajernberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0