igår

var hemma hos fina IA igår och åt tacos och godis! MUMS
Maria är en utav de finaste finingarna på jorden,  och jag är väldigt stolt över att få vara hennes vän.


Det var min unna dag igår, så idag, eller rättare sagt om en timma ska jag träna ettt håårt pass på friskis med sara:)
Känns gött!
Åt havregrynsgröt till frukost, i min gröt hade jag´: fiberhavregrun, linfrön,pumpakärnor, solroskärnor, russin, keso och kanel, samt honung och banan på :) MUmma

till mellanmål nu innan träningen blandade jag ihop, keso, turkisk yoghurt och kesella med massa bär och en kopp te.
Eftersom det är söndag idag blire pannkakor (enligt tradition ?)när jag kommer hem, och jag lääängtar som fasiken!

pusss





Kommentarer
Postat av: mariafiapärsson

Jag tycker du är sötast i världen! älskar dig! puss!

2011-10-23 @ 15:31:15
Postat av: Rebecca

Hej!



Såg att du kommenterat på frida grahns blogg att du gått ner 15 kg?



Du vill inte skriva ut en typisk mat och träningsdag för dig? Eller hur du tränar och ge tips på vad man kan äta till frukost, lunch, mellanmål och middag? :) Hade varit kul att ta del av, speciellt när man lyckas såsom du gjort,



Kram!

2011-10-24 @ 14:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0