i always will

Yes, äntligen ska jag få jobba lite, har inte jobbat på en hel vecka så det ska bli skönt:)
efter jobbet drar jag direkt och tränar så har ätit en Mastodont frukost så att jag ska hålla mig någorlunda idag, och självklart har jag med mig ett mellanmål och en frukt också.

Blandade ihop lite kesella, turkist yoghurt och slängde i lite hallon, har även kokat ett ägg som jag tänkte äta under dagen.  super enkelt att ta med sig, och enkelt att äta:)


bjuder på en gammal

Kelly Clarkson – Mr. Know It All

Kommentarer
Postat av: Eve

När du äter kesella, turkisk yoghurt och hallon, blandar du ihop det då? Och har du naturell kesella? :)

2011-10-25 @ 12:34:30
URL: http://welikeitfat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0