ive got no fight in me

Igår hände nåt med mig
jag typ kollapsa på kvällen och kunde inte röra mig.
Min kropp bara gav upp och jag bara låg hela kvällen, tills nu.
Har sovit ut, inte promenerat på två dagar, och bara försökt ta det lugnt.

jag tänkte efter vad detta kunde bero på, och fann såklart svaret i mig själv
de senaste två veckorna, har jag iprinsip inte varit ledig nånting, och de dagarna jag jobbat kväll har jag gått upp tidigt och powerwalkat, de stunderna jag inte jobbat, har jag träffat familj eller vänner eller städat eller någonting annat och sen jobbat igen. Jag har helt enkelt kört ut min kropp.
Så idag och igår har jag tagit de lugnt på mina lediga timmar, vilka var igår eftermiddag, och idag förmiddag. lördag och söndag är jag ledig.

Så ligger det till, så orkar inte ta massa ego bilder som ändå blir lika dana och fula, haha och orkar inte blogga, för har inte kommit igång ordentligt med det jag vill blogga ändå: hälsa och musik. det blir bara bilder på mig själv för det är enkelt. men varje inlägg har en låt, ett litet musik tips från mig, jag har börjat så.
Börjar i etapper.

Puss vi hörs i morgon:)



Kommentarer
Postat av: Lova

Fansan du får vara rädd om dig :) Jag ahr också börjat blogga nu, har inget annat för mig på jobbet typ! Haha.. Lovalovegood.blogg.se

2011-07-22 @ 09:09:16
URL: http://lovalovegodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0