everytime you go

Har ingen ork till någonting, den här fökylningen tar verkligen kål på mig.
Kommer hit lite folk ikväll så jag  måste liksom vara social och trevlig. Vem orkar vara det när det ända som finns ihjärnan är snor.
Men det var min ide så jag får skylle mig själv.
haha, jag köpte en plånbok inne på en affär som heter "helt rätt", det är fair traid, från guatemala det mesta och jag blir helt kär när jag går in där och bara måste köpa något. sjuk är jag.
så jag köpte en liten plånbok som jag absolut inte har råd med eftersom jag beställde en väska på nätet igår med. jag är cp.
Men men , det är lite hemligt.

här e en bra låt,
Ellie Goulding – Every Time You Go 


Kommentarer
Postat av: Linus Brodén

Du menar den svart/vita jag har på första sidan nu?

2011-02-12 @ 12:16:30
URL: http://www.wackstah.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0