its clean

OMG, nu har jag och Ma Jake städat så vi e helt snurriga!, herregud, ett helt träningspass ju!
Sitter och belönar mig med en skål vindruvor och citron vatten, mumma finns de något fräschare?

Jag gjorde även en supergod middag idag, hemmafru som jag är, och tog en liten blogg bild
: Lax i ugn med fetaost, sallad och romsås. MUMS!



hur nyttigt som helst och hur gott som helst!

Jag är ju som alla vet en hälsonörd, och äter mycket efter GI, mycket för att jag inte tål pasta,potatis,ris,bröd så bra men också för att jag vill hålla vikten och för jag mår bättre av att inte äta det.

Men ni som inte har fallit för GI än, testa!, testa att äta lite extra sallad istället för pasta en gång och känn efter ifall du saknar det eller inte. and tell me later ok?

puusssselisnusk

Newton Faulkner – If This Is It

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0