Im not human

Godmorgon folks!
Kände att det var dags att stiga upp i tid i dag. Har sovit som en fet gris i natt, MEN kissat flera gånger.
Jag fattar inte , visst, jag dricker mer än innan men inte överdrivet och liksom de känns som att det bara rinner rätt igenom, finns det ingenstans det ska mellanlanda på vägen?, och vänta där ett tag liksom?


Idag har jag lite skoj att göra.
Jag ska dricka kaffe hos Maria
Köpa Byxor
Köpa Tidningar och gott att ha i bilen till köpenhamn
Kolla film/prata med Sara

Det lät väl trevligt?

Ska väl försöka ta någon himla bild med.
Asså, grejen när jag tar bilder är att hälften ser ut som den jag la upp igår.
Jag sitter och gör coola miner lix.
Men när jag väl försöker vara seriös så tycker jag bara att jag ser konstig ut, löjlig liksom. Sitter i min ensamhet och tar kort på mig själv.. känns.. patetiskt?
Men som sagt, ska försöka.



Vill också i detta osammanhängande inlägget Gratta Min Fina Josefine som blev faster till en söt palt idag:)

Josefine från när jag var hos henne sist gång

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack så mycket! Jag är såå stolt och lycklig! pussis

2011-08-26 @ 09:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0