Frukt

Varje gång du går in i en matbutik så har du ett val: fruktsallad eller godispåse! haha
Nee men fan, ta fruktsallad, det är såååå sjukt gott, och nyttigt. Det är bara att göra, och du kommer vara så sjukt nöjd efteråt.
Bara för att de e lördag så behöver man inte äta godis och vara onyttig utan du kan vara nyttig alla dagar i veckan om man bara vill.

såå. igår åt jag en ruuuggigt god fruktsallad på ; Mango, melon ( vilken som ) , banan , äpple, Kiwi och vindruvor.
 Som tillbehör hade jag naturell kesella som jag tycker är jätte god, det finns även smaksatt men då innehåller den socker.
Och ja, frukt innehåller kolhydrater och går lite emot gi, men jag personligen hade aldrig uteslutit frukt som innehåller så mycket nyttigt, är så gott och ger så mycket energi. aldrig haha

Resterna hade jag i min fil i morse vilket gjorde min frukost till en gormet frukost utan dess like. hur mumsigt som helst.




Melissa Horn – Jag kan inte skilja på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0