Fake plastic trees

Då var denna dagen nästan slut.
Usch, tiden bara rinner iväg och jag hinner inte med.
Men så känner nog alla?

Jag vill bara känna att jag har tagit vara på tiden så att jag inte ska ångra mig sen men det är väl när man överanalyserar sånna här saker som man sitter och ångrar att man tänkte så mycket och inte bara följde med.

Men livet är allt bra fint ibland.
-Man borde egentligen sitta varje kväll och fundera på allt fint man har i livet istället för på det man inte har, som man ofta gör. Mycket vill ha mer.

- Jag lever och är frisk ( bara det är ett privilegium här i den orättvisa världen )
- Jag bor i en fin lägenhet i fina kungälv
- Jag har ett jobb och en inkomst ( finns sjukt många som inte har det )
- Jag har en underbar sambo/pojkvän som jag älskar och som älskar mig.
- Jag har vänner som är dom bästa man kan ha
- Vi har en bil
- blablabla

Man kan komma på massa fint här i livet som man bara tar för givet.

Mja, lite djupt sådär en tisdag kväll men men.

Dagens dårå:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0