Its very very cold


SHIET va kallt det är ute och jag som köpt nya vinterskor, vilken tur. jag satsade på fula och varma.
Men nu när jag använt dom ett tag börjar jag faktiskt tycka att dom är ganska söta:) Haha

Handlade lite jul pynt idag och lite fina kläder.
svin dyrt med julpynt btw, men jag har mina affärer att gå till jajjemen. Jag är en fyndare på högsta nivå.

På fredag kommer mina gals hit så jag måste sätta ihop en jullåtslista på spotify.
Kommer bli jätte mysigt och jag ska ge mig på att baka lussekatter dagen till ära:)
här har ni en bra låt och lite bilder
Katy Perry – Thinking Of You (Acoustic Version)







pics
1.Gammal bild
2.vinterskor Maxi
3.Byxor Lindex
4.Detaljer
5.Jacka Lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0