bööö

Wow, varje gång jag inte jobbar får jag typ dåligt samvete.
Typ idag, så fick jag ett sms 10.37 om jag ville jobba men så vaknade jag 11.30 och då var det passet redan tillsatt. Fan, då tänker jag typ nu kommer dom aldrig ringa mig igen för jag hann inte svara på smset.
Så jag ringde och sa att jag " ville jobba" i morgon och fick direkt ett pass Lång ite i ytterby på en avdelning jag aldrig varit på. (jobbar på ålderdomshem)
SÅ smart var jag. Kul nu börjar jag 6.45 i morgon när jag kunde sovit... men men pengar pengar:)

dock har jag ändå lite livslust då jag igår vägde mig och insåg att jag gått ner lite mer än 3 kilo...
tycker de e bra:)


Kommentarer
Postat av: sara

Det är ju grymt! :D

2010-12-16 @ 20:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0