i put my glasses on

Ok, infall synundersökning idag gick inte riktigt som väntat.
Tänkte att jag skulle gå dit, han skulle se att de va asknaskalas på mina ögon och ge mig ett par glajjer.
Men nej, en och en halv timme fick jag sitta och svara på "blir det bättre eller sämre när jag gör så här"

Det visade sig i alla fall att det var lite olika små fel på mina ögon men att jag skulle få åka vidare till en ögonläkare som skulle kolla på detta, vilket alla vet kommer ta ett hundra tjugofem tusen år.

Jaja, får la nöja mig med mina läsglajjer från ica sålänge och hoppas på att få riktiga glasögon någon gång inom en snar framtid.


Det var min morgon, nu ska jag sätta på svin hög musik och städa... puusss


Kommentarer
Postat av: SARIS

HALLÅ, KAN DU UPPDATERA DIN JÄVLA BLOGG NÅGON GÅNG ELLER! HAR LÄST SAMMA INLÄGG 10000000 GGR NU. TA KORT PÅ DINA KRYCKOR ELLER NGT, DITT MONGO! :D HIHI PUSS

2011-09-25 @ 18:51:03
URL: http://journal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0