you are the insperation

tänker, läser och hör om separationer och hoppas att det aldrig kommer bli jag
att jag aldrig kommer hamna där
jag kommer kämpa för att aldrig bli en separerad, en ensam, en misslyckad.

För det är det ju, ett misslyckat förhållande, även om det lyckades fram tills det misslyckades så är det ett misslyckande i livet som man måste stå ut med.
och jag vet inte om jag är bra på att stå ut, bli lämnad sårad och övergiven.

Fast man har ju alltid sig själv.
sig själv kan man ju alltid lita på, eller aldrig.
Ibland gör man misstag man aldrig trodde man skulle göra.
Går det att lita på sig själv efter det?

Självklart säger jag.

Allt går.. även att bli en separerad går, man överlever, så länge man fortsätter äta såklart och så småningom så kanske man kommer över det, om man är stark.
Hoppas om jag någonsin blir separerad att jag är stark. Att jag bryter min tillit till mig själv och är starkare än vad jag trodde. hoppas hoppas hoppas.

Men som sagt så hoppas jag också att jag aldrig kommer hamna där,och jag ska kämpa
Oh gud va jag ska kämpa
och jag HOPPAS att det sista som lämnar mig är Hoppet.
Kiss/moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0