Dagen till ära

God morgon mina tussilagos.
Vaknade precis och såg att himlen släpper ner precis allt sitt härliga regn på oss i kungälv idag.
Vilket privilegium!
NOT

Har en timme på mig innan jag ska åka och fixa allt innan festen så e lite stressad, men de löser sig alltid.
Är egentligen inte stressad alls faktiskt, men de känns som jag borde va de? eller?

Ställde mig på vågen och såg att den hoppat ner ett snäpp dagen till ära.
trevligt 17 kg mindre är bara att anteckna i mitt lilla egobooth block.
Så att när jag sitter där med femtielva ungar och magen  är nerstoppad i skorna och jag har tuttarna som halsduk så kan jag i alla fall titta tillbaka på det här och tänka att detta var den gamla goa tiden.

;)

SEE YA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0