a love/hate feeling

Ok felllaas
Någonting är FEL på min urinblåsa.
Har serri, pinkat typ femtielva gånger 30 gånger inatt.
Tror ni detta har medfört en god natts sömn som jag så fint önskade er igår? NEJ
Den sög, jag menar visst, man är ju kvinna och så (högfärdigt skratt ) och är van vid lite kisserier men allvarligt talat.
Konverterar inom kort till manligheten om inte detta upphör snarast.


Över till något annat, kläder.
Funderar över vad´jag ska klä min nakna kropp med idag.
Jag har ofta en fundering och en känsla jag vill förmedla med kläderna, men den brukar aldrig fungera.
Men typ en blandning av alla bilderna här nedan och sen är man ready to go? simple as that eller?







Kiss kiss ;) hörs later
Sara Bareilles – Winter Song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0