Mantra




Detta är vad jag försöker intala mig själv just nu.
Det går Sådär, men som sagt, jag försöker.
Och det bilden säger är ju så himla sant.
Varför ska jag bry mig om vad andra tycker om mig?
Det förstör ju hela min "grundpersonlighet" om jag hela
tiden oroar mig för vad andra tycker? nJag slarvar bort mig
själv i hopp om att tillfredställa alla andra?
Jag måste hitta tillbaka till mitt gamla vanliga lite
smått galna jag, som älskar sig själv, och som
inte låter sig påvärkas av andras bitterhet.

Detta får bli veckans mantra.
are you with me?

peace
Jessie J – Who You Are

Kommentarer
Postat av: Sara

Bra där! Du behöver inte tänka så mycket! I LOVE YOU!

2011-10-26 @ 20:13:15
URL: http://journal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0