is there anybody out there?

Sitter i min pyjamas, och ska diska+göra iordning mig för jobb på 40 min, men det fixar jag.
Sara och hennes pojkvän Niklas var hemma hos oss igår och åt tacos + kollade på en film, som bara jag gillade såklart. Alltid så när jag väljer filmer. haha
 men men

har inga roliga bilder idag, och har fortfarande inte hämtat min kamera... får göra det i veckan.. vilket jag sa förra med.

Denna veckan blir nog ganska kul tror jag;)
Onsdag: jobb plus släktkalas ( älskar släktkalas)
torsdag: ledig, så allt kan hända;)
Fredag: jobb
Lördag: bröllop + middag och bio med tjejerna
Söndag: Jobb


Sååå, lite kul i alla fall:)

Nu ska jag skynda mig att fixa klart allt innan en lång kvälls arbete.
Får in lite vardagsmotion genom att promenera till jobbet, ( den bästa motionen är den vardagliga)
Min lunch består av Jätte goda pannbiffar med svampsås och tomat:) mums. små tips såhär på en tisdag

puss puss



bild från saras 19 års dag:)

Thousand Foot Krutch – Breathe You In


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0