your mouth is poison

Är på ett halv bra humör idag.
Har extrema problem med mina höfter.
Haft ont i dom länge men nu efter köpenhamn, då vi strosa upp och ner för ströget femtielva gånger så har dom fuckat upp helt och jag kan typ inte gå.
Läkaren sa att jag skulle gå till en sjukgymnast men det är skit dyrt.
Men de e jobbigt för jag kan inte träna eller nåt.
Ska försöka ta en promenad ikväll och hoppas på de bästa, vill sova hos mamma men eftersom jag inte vet hur jag jobbar i morgon så är det lite svårt.4

haha så, det är mina bekymmer idag.
annars är det bara bra, har ätit en JÄTTE god nyttig frukost

Havregrynsgröt!, många tycker nog att det är en väldigt tråkig smak men man kan göra den så mycket skojigare så enkelt.
Jag brukar blanda i min egen musli bland annat, gör din egen!, snälla. Då vet du vad du får och behöver inte oroa dig för massa extra tillsatser!
Det kostar lika mycket med om inte mindre.
I min musli har jag just nu: sultan russin, pumpakärnor, solroskärnor och krossade linfrön.

Detta kan man alltså blanda i gröten, tillsammans med fiberhavregryn och lite salt.
Sen istället för sylt på gröten så har jag honung som är otroligt gott på gröt, och banan och sen kan man liksom bara låta fantasin flöda.
Man blir super mätt och det är otroligt gott enligt mig.


mysig bild på mig och brusch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0