in the light of love

Solomon Burke – Cry To Me

Wöw, några trevliga dagar har passerat och jag är helt slut.
whatta heck asså, min kropp är slutkörd, detta schemat på jobbet är ett mördarschema.

men även några trevliga saker, som sagt. Bröllop tillexempel.. bio och kalas:)
Vi såg på Bridesmaids, PRECIS min humor, skit kul film verkligen!, absolut sevärd om ni gillar såkallad "tjejhumor" haha.

och bröllopet var underbart fint, kärlek är fint. kärlek är allt.
Vad har man utan kärlek?, vad gör man om man inte älskar? 
Åh jag blir så mjuk av att tänka på kärlek, vill se romeo och julia nu.
Den är så fin, finns många fina kärleksfilmer. Tex Ps. Iloveyou.
en favvo, haha jag är en riktig liten mjukis jag egentligen.

Jag älskar.. jag älskar ganska mycket faktiskt.
Min familj får en stor del av min kärlek. Mina fina föräldrar som gjort mig till den jag är.
Eller ah, den jag är har jag ju "valt" själv, men dom har hjälp till bra på vägen om man säger så.
Och min Fina Fina fina fina fina fina älskade super underbara pojkvän.
Som jag älskar så högt, högre än högst, tusen varv runt jorden och tillbaka. you complete me
Vad vore jag om du inte älskade mig?, vad skulle få mitt hjärta att slå och hur skulle jag kunna existera, om du inte fanns?.

Och så mina vänner, mina klippor och mina skratt, mina leenden och mina rus.

ja, jag älskar mycket och många och det är det viktigaste jag har. Kärlek.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0