Hide away

Sitter uppe och kan inte/ vill inte sova.
Jacob har somnat och jag vill inte väcka honom så jag satte mig vid min älskade dator här i köket.
Ska nog ta ett glas mjölk snart, visst är det gott med mjölk?, speciellt på kvällen. man blir mjuk och lugn.

Har lite kläd ångest idag. har provat kläder inför helgen. har ingen lust att klä upp mig längre, men blir väl illa tvungen. haha ska ju trots allt på bröllop igen och sen på stor kalas. känns ju lite halv keff att komma dit i jeans och tish?
jaja, hade kanske varit typiskt mig.. känner mig alltid som snyggast i vanliga vardagskläder, typ jeans och linne.
känns skönt att inte vara tillgjord bara för att någon vill att man ska vara uppklädd eller bara för att det är meningen.
Det är det värsta jag vet, klä mig för andra. Då går jag ändå runt och är grinig för att jag känner mig obekväm osv.

Känner inte ni så någongång?, att ni liksom inte är er själva alltid? att man alltid spelar olika roller? det känner jag.
Fröken duktig på jobbet, stress majja och pedant hemma och party pingla ibland, latmask ibland. ah ni vet?
Vem är man egentligen?, vad/ vem är jag?
är jag lugn och sansad eller är jag en sprallig sak? ingen vet.
Kanske kan man vara en massa olika personligheter, och det finns liksom ingen speciell som är ens egna? utan man är den man känner för för tillfället? maybe maybe.

jag bara ordbajsar nu så ni får ursäkta mig , jag blir såtankspridd så fort kvällen smyger sig på. ältar allt mellan himmel och gjord. Skönt att skriva av sig här ibland.


Funderar även på om jag ska promenera innan frukosten eller inte.
Har haft kramp i vaderna i två nätter irad och hörde att det kunde bero på för mycket träning osv.. eller brist på någonting i kroppen. Så frågan är: ska jag vila hela helgen?, eller gå i morgon och vila resten?
OH dessa bekymmer, aldrig är det nog.
haha

ska nog ta mig ett glas mjölk nu och antingen sova eller kolla lite film.
Puss på er. tack för er lilla kik;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0