Ett tips

kanske ska börja med ett "hälsotips" per dag här ?
håller på att skriva min egna lilla hälsobok typ, nee men har ett fett anteckningsblock där jag antecknar alla tips jag har och bra mat osv.
Vad sägs?



Dagens tips:

Ta bara en portion mat.
En människa som inte tränar överdrivet mycket, behöver inte överdrivet mycket mat.
Ta en portion och njut utav den ordentligt och sen är det bra.
Ofta äter man en extra portion " bara för att det är gott "


Och kom ihåg: Överflöd ger överflöd



Foo Fighters – Best Of You

Kommentarer
Postat av: Eve

Jag tycker det låter som en toppen idé med hälsotips! Jag behöver massor med tips, så nu ska jag följa din blogg! KRAM!

2011-08-12 @ 00:28:34
URL: http://welikeitfat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0