At last

Har blivit en hel del bloggande idag.
Insperationen har bara flödat:)
 
Men tror att detta får bli det sista för ikväll, Jacob och jag ska nog se något avsnitt heroes innan läggdags.

Måste tipsa om filmen "something borrowed"
En ganska ny film med fina skådisar.
Jag är en hopplös romantiker, och kollar mest på kärleksfilmer.
och denna var mysig må jag säga ,lite väl klyshiga scener imellanåt, men vad gör det?
Så ring bästa tjejkompisen och kika på denna så sover ni gott sen och drömmer antagligen om den manliga skådespelaren som var läskigt lik en blandning av Tom cruise och Erik Saade, haha inte riktigt min typ men gillar honom i denna filmen.
även mycket bra soundtrack, som låten i förra inlägget.

Fick min efterlängtade väska idag på posten men visar den imorgon tror jag.
Puss godnatt


Colin Egglesfield


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0