and it keeps getting better

idag har varit en super mysig dag i!
Började med en powerwalk med sara och sen en riktigt god frukost, med fil maassa bär och banan och musli.
Man kan blanda sin egen musli på ica maxi här i kungälv vilket är sjukt bra!

Sedan drog vi in till stan och handlade lite!, jag köpte en grå hood tröja som jag velat ha jätte länge, och en kofta då alla mina blivit för stora så nu kan jag rensa lite i min garderob igen:)

Sen käkade vi lunch inne på kosmos och jag åt en GI burgare som dom hade där:)
Grymt att dom har GI mat på menyn ändå när det är så många som äter det! och skönt att cafen och lunch ställen uppmanar folk till att vara lite mer hälsosamma, då kanske man väljer en sallad istället för den där smarriga kladdkakan i disken;) haha de e inte lätt men de e bara att överväga, bristningar eller inte? ok, jag tar sallad. He, så motiverar jag mig i alla fall.

Vi satt där i minst tre timmar och planerade vårat pink party som vi ska ha.
Varken jag eller Sara är det minsta rosa (förutom min dator och min mobil) så därför är det extra kul.
Det blir ett brak kalas där vi bjuder på mat och dricka till alla tjejer och har roliga lekar på G!
Längtar!

åt precis en ägg macka med, tips som lunch!, Rågbröd, ägg, majonäs och tomat! Man blir skit mätt och de e nyttigt som fasiken!!!!
Den såg skit god ut men hann äta upp den innan jag hann tänka på kameran som låg brevid så ni får se den framför er.








Rihanna – Rude Boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0