Apartment

Det hålls på för fullt här i mitt hem.
Min man river tapeter, min katt går lös på allt som skräp, och jag gör tjejgöra. typ lagar mat, diskar osv.
Känns bra, men känns ändå förjäligt.

Känns som att jag bor utomhus, eller i något slags ruttet skjul.
Jag och min  man har inte tid för varandra även om han äntligen är hemma och jag längtar bara sååå mycket tills detta är klart så vi kan chilla på de igen.

Men så kommer november och mitt liv förvandlas plötsligt till endast jobb.
JOBB JOBB JOBB.

Någon gång ska ju detta förhoppningsvis ändras och vi ska leva ett lyckligt liv tillsammans i våran lila lägenhet.
Men inte just nu.

så här ser det ut hos oss just nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0