how will i know?

if he really loves me?

Gud, ibland känns livet bara så himla tråkigt.
Någon som känner igen sig?, känner igen mig?
Har jag någon, eller något att ens kämpa för?
meningslöst.

Älska kan väl alla göra, men älska dig är något speciellt.
MAN i love you.
Du är himmel och jord, solsken och mörker.
du är mitt hjärta, mina andetag och mina rörelser.
you move me.


Men hur vet man, att den man älskar, älskar tillbaka
Älskar en själv, precis lika mycket och mer om det ens går.
hur vet  man ens nåt?

Jag ser människor jag trodde va sanna, vara falska otrogna svin.
Jag tror att min man är sann, älskvärd och trogen.
Men hur vet jag?

Fan Fan Fan, ibland är livet så fruktansvärt, tråkigt och nästan outhärdligt
Och ibland så jävla värt.


today

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0